Психологічна підтримка
Поради від НМЦ практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка
В умовах воєнного стану діяльність психологічної служби закладів освіти набуває нових напрямів та пріоритетів.
На сайті Науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (https://pp.ippo.kubg.edu.ua/) розміщені поради практичним психологам і соціальним педагогам щодо коригування своєї роботи. У них зосереджена особлива увага на повсякденній психологічній допомозі та емоційній підтримці учасників освітнього процесу: здобувачів освіти, їхніх батьків та педагогічних працівників.
Пропонуємо ознайомитися з методичними рекомендаціями за посиланням
https://drive.google.com/file/d/1b791Ww9Z4jPgq-JjMvQNrd3b6zzG8MYj/view
ПОРАДИ ПСИХОЛОГИНІ СВІТЛАНИ РОЙЗ
З наближенням 24 лютого, річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну, і дорослі, і діти можуть відчувати повторне переживання травматичного досвіду. Ці відчуття ще називають “синдром річниці” або ж “ефект річниці”. Звісно, не всі його відчуватимуть, але будуть ті, хто знову на всіх рівнях програватиме в пам’яті події, що відбувалися рік тому.
Деякі діти особливо чутливо сприймають тему війни, а тому вчителям варто знати, як спілкуватися з учнями на уроках у цей день, аби не травмувати їх, але згадати про важливе. Та перед тим, як порушувати цю тему, самі дорослі мають бути стійкими та збалансованими.
У статті “Нової української школи” сімейна й дитяча психологиня Світлана Ройз радить:
- з чого розпочати спілкування на уроках 24 лютого;
- які слова підібрати про річницю повномасштабного вторгнення;
- які техніки заспокоєння та зменшення стресу використовувати;
- чим завершити розмову з учнями, щоб надихнути їх.