Запобігання та протидії сексуальному насильству
13:30 06.07.2022
Про затвердження Порядку встановлення меморіальних дощок у місті Києві.
До уваги керівників навчальних закладів!
З 29 жовтня 2024 року представники АТ «Київгаз» розпочнуть проведення перевірок у закладах дошкільної освіти Солом’янського району
До Дня української писемності та мови онлайн-семінар на тему: «Інноваційні підходи до вдосконалення мовної грамотності, підвищення володіння державною мовою через сучасні інструменти»
Інформація про проведення управителями об’єктів обстеження та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю відповідно до Постанови КМУ від 26.05.2021 № 537
Керівникам закладів освіти внести дані з обстеження основної будівлі та найпростішого укриття у Додаток 1.
УВАГА!
Надано Додаток 1 окремо для основної будівлі та Додаток 1 окремо для найпростішого укриття.
Керівники закладів освіти мають у термін до 20 серпня 2024 року зробити оцінку та надати до каб. 101 Додатки 1 (у двох видах !) із внесеними даними, підписом та печаткою керівника закладу.
Відповідно до потреб сьогодення посилено контролі із оцінок ступеню безбар’єрності. Не надсилайте тогорічні звіти (Додатки).
Вам надано форми Додатків 1 для внесення даних, використовуйте їх!!!!!
У Додатки вписуйте актуальні дані охайно, розбірливо, тому що додатки надсилаються далі до Департаменту містобудування та архітектури КМДА.
Зверніть увагу, що відповіді треба давати ТАК або НІ. Ніяких додаткових слів та речень. Читаємо питання і даємо відповідь.
Додаток 1 для найпростіших укриттів
Додаток 1 для основної будівлі
До уваги керівників навчальних закладів! Проведення гідравлічних випробувань на теплових мережах з 23.07.2024 по 06.08.2024.
До уваги керівників навчальних закладів! Проведення гідравлічних випробувань на теплових мережах з 06.05.2024 по 27.05.2024.
До уваги керівників навчальних закладів! Проведення гідравлічних випробувань на теплових мережах з 16.04.2024 по 30.04.2024.
До уваги керівників закладів загальної середньої освіти лист Міністерства освіти і науки України №1/4920-24 від 21.03.2024 про цикл уроків «Міста Героїв. Перемоги України у війні»
Заявка на проведення ремонтних робіт станом на 15.02.2024
Інформація по найпростішим укриттям
Лист Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 063-5819 від 24 листопада 2023 року та протокол Постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) № 53 від 24 листопада 2023 року
Завантажити лист Завантажити протокол
Лист Державної установи «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ДУ Київський міський ЦКПХ МОЗ») від 21.11.2023 № 4997 щодо захворюваності на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції, у т.ч. COVID-19
Лист управління освіти Солом'янської районної в м.Києві районної адміністрації щодо необхідності проведення профілактичних щеплень згідно з Календарем профілактичних щеплень
Розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.06.2023 № 374 «Про забезпечення харчування деяких категорій дітей у комунальних закладах дошкільної освіти та учнів у комунальних закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва під час дії воєнного стану»
Розпорядження Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 20.06.2023 № 373 «Про організацію харчування дітей у комунальних закладах дошкільної освіти та учнів у комунальних закладах загальної середньої освіти Солом’янського району міста Києва»
Інформація про проведення управителями об’єктів обстеження та оцінки ступеня безбар’єрності об’єктів фізичного оточення і послуг для осіб з інвалідністю
Лист Міністерства юстиції України від 12.07.2023 № 90517/30/11-23 «Щодо проведення Днів донора 18 та 27 липня 2023 року»
Лист Державної установи «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ДУ Київський міський ЦКПХ МОЗ») від 03.07.2023 № 2820
Лист Державної установи «Київський міський центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (ДУ Київський міський ЦКПХ МОЗ») від 30.06.2023 №2781 щодо проведення вакцинації від інфекційних хвороб серед нещепленого дитячого населення
Лист РУО «Про підготовку закладів освіти Солом’янського району до початку 2023-2024 навчального року та опалювального сезону в умовах воєнного стану»
Зверненя віце-президентом Громадської організації «Альфа Селф Дефенс»
До уваги керівників закладів!
Заявка на проведення ремонтних робіт станом на 25.05.2023
До уваги керівників закладів!
У зв’язку із проведенням гідравлічних випробувань на теплових мережах з 30.05.2023 по 13.06.2023 буде відсутнє гаряче водопостачання в ЗДО Солом’янського району.
До уваги керівників закладів!
У зв’язку із проведенням гідравлічних випробувань на теплових мережах з 30.05.2023 по 13.06.2023 буде відсутнє гаряче водопостачання в ЗЗСО Солом’янського району.
До уваги керівників закладів!
У зв’язку із проведенням гідравлічних випробувань на теплових мережах з 02.05.2023 по 16.05.2023 буде відсутнє гаряче водопостачання в ЗДО Солом’янського району.
До уваги керівників закладів!
У зв’язку із проведенням гідравлічних випробувань на теплових мережах з 02.05.2023 по 16.05.2023 буде відсутнє гаряче водопостачання в ЗЗСО Солом’янського району.
До уваги керівників закладів загальної середньої освіти!
За дорученням Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської ради (Київської міської державної адміністрації), з метою оновлення даних про заклади освіти міста Києва, просимо у термін
з 20.04 2023 року по 28.04.2023 року
актуалізувати інформацію про заклади загальної середньої освіти.
1. Форма для керівників ЗЗСО, що збирає загальну інформацію про
заклади освіти, наповнюваність, будівельно-технічні дані тощо надана у листі п. 1. (Додаток).
До уваги керівників закладів освіти!
На виконання листа Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),щодо безпечного освітнього середовища в закладах освіти в термін до 19.04.2023 перевірити достовірність та актуалізувати дані Карти освітніх потреб в онлайн таблиці за посиланням, яке зазначене в листі, що додається:
1 аркуш – Муніципальна охорона.
2 аркуш – Київтелесервіс.
документ 1 документ 2 документ 3
ДОЩОВА КАНАЛІЗАЦІЯ ТА ПІДПІРНІ СТІНИ ТАБЛИЦІ
Лист щодо створення/відновлення дружин юних рятувальників-пожежних (ДЮРП)
Лист про надання інформаії щодо створення дружин юних рятувальників-пожежників
Акти перевірки протипожежного стану
Листи керівникам Тиждень дорожнього руху
Лист про створення ресурсних кімнат
Лист щодо кандидатури медичної сестри
Лист щодо дотримання правил користування Київським метрополітеном
Лист щодо безпеки учасників освітнього процесу
Щодо підвищення відповідальності всіх учасників освітнього процесу
за дотриманням протиепідемічних заходів у закладах освіти
Заявка на проведення ремонтних робіт
Організація інклюзивного навчання: які зміни почнуть діяти у 2022 році
Інформація курвникам ЗЗСО до наради
Про встановлення Япомогабоксів (апарати для прийому пластику)
Інфомрація по запобіганню домашнього насильства
Про підтримку молоді при підготовці до ЗНО
Аннкета Iнженерно-технiчнi примiщення ЗДО
Анкета Допомiжнi примiщення ЗДО
Анкета Горища, технiчний поверх ЗДО
Анкета Iнклюзивнiст закладу ЗДО
Анкета Примiщення блок басейнiв ЗЗСО
Анкета Iнклюзивнiст закладу ЗЗСО
Інфомрація по запобіганню домашнього насильства
Адміністративні приміщення ЗДО
Анкета Навчальні приміщення ЗДО
Про погіршення епідемічної ситуації в закладах освіти щодо гострих кишкових інфекцій.
Для надання інформації в інженерну групу РУО
Анкета "Фасад та його елементи" ЗДО
Анкета "Дитячi майданчики ЗДО"
Анкета "Спортивнi майданчики ЗДО"
Анкета "Спортивнi майданчики ЗЗСО"
Про роботу закладів освіти міста у 2021-2022 навчальному році
Про організацію харчування учнів за рахунок коштів бюджету міста Києва
Відеорекомендації як організувати спільну та інд. роботу та рекомендації про навчання осіб з ООП
Акт готовності закладу освіти до початку 2021-2022 навчального року
Шановні колеги!
Доводимо до Вашого відома лист Уповноваженого Президента України з прав дитини М. Кулеби від 11.06.2021 № 15/3-04/1224 щодо участі в освітньому проєкті із захисту дітей в Інтернеті #stop_sexтинг для опрацювання в межах чинного законодавства та використання матеріалів для проведення занять з учнями 1-11 класів у закладах освіти у 2021-2022 навчальному році .
Лист додається.
Терміново надати інформацію щодо потреби у ремонтах приміщень для НУШ
До уваги керівників!
Надаємо телефони наявних обслуговуючих організацій.
Інформація
про аварійні служби міста та управління освіти Солом’янського району
(аварійне відключення від теплопостачання, газопостачання, електропостачання)
Телефони обслуговуючих організацій по управлінню освіти
№ |
Назва служби відповідального органу |
Телефон |
2. |
Обслуговування внутрішніх сантехнічних мереж (систем опалення, гарячого водопостачання, каналізації) - ТОВ «Василиск ХХІ» |
(067) 688 27 82 |
3. |
Обслуговування МІТП та теплових лічильників – ТОВ «БТС» |
(068) 392-92-85 |
4. |
Аварійна служба ДТЕК: - кабельні мережі (зовнішні) |
15-88 |
5. |
Аварійна служба КП «Київтеплоенерго» диспетчерські зовнішніх теплових мереж: РТМ «Центр» (Залізничний р-н) РТМ «Святошино» (Жовтневий р-н) |
287-67-23 452-14-63 287-83-41(40) |
. |
Аварійна служба ПрАТ «Київводоканал» (зовнішні мережі): - Залізничний р-н (крім ЗЗСО № 142) - Жовтневий р-н та ЗЗСО № 142 |
528-20-74 458-19-90 |
|
Аварійна служба Міськканалізації (зовнішні мережі) |
424-05-47 |
|
Служба «Київгаз» |
495-04-04 |
|
Вивіз сміття ТОВ «Альтфатер» |
501-59-13 501-59-14 |
|
Цілодобове спостереження АПС ТОВ «Інвест-Консалтінг ЛТД» |
(067) 464-29-74 |
. |
КП «Київзеленбуд» (аварійка) |
272-40-18 |
Шановні керівники!
З метою проведення вакцинування педагогічних працівників закладів освіти району просимо надати заповнені таблиці зі списком працівників, які виявили бажання провести вакцинування.
Таблиці просимо направити до 15-00 26.04.2021 на електронну пошту 0679384427@ukr.net
Вакцинування планується розпочати з понеділка 26.04.2021.
про виникнення НС та ліквідації наслідкі
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ВИНЕСЕНИХ НА КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗДО на 2021-2022 н. р.
ДЛЯ ВІДДІЛУ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ
1. Попереднє комплектування педагогічними працівниками ЗДО на 2021-2022 н. р. (із підписами педпрацівників про навантаження).
2. Заява директора на щорічну відпустку з резолюцією бухгалтера.
3. Вакансії на 2021-2022 н.р. (із зазначенням кількості годин, ставок) з них:
- замовлення на молодих спеціалістів;
- інших педагогічних працівників;
- техпрацівників.
5. Керівникам ЗДО (перший рік роботи ), у яких закінчується термін строкової угоди ( контракту) у 2021 році: Звіт про управлінську діяльність за період контракту в електронному та у письмовому вигляді (1-1,5 стор. друк. тексту)
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ВИНЕСЕНИХ НА КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗЗСО на 2021-2022н.р.
ДЛЯ ВІДДІЛУ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
1. План підготовки закладів до нового навчального року.
2. Попередня мережа.
ДЛЯ ВІДДІЛУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ:
1. Робота пришкільних та мовних таборів під час літніх канікул (план роботи, заходи, організація виховної роботи).
ДЛЯ ВІДДІЛУ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ
1. Попереднє комплектування педагогічними працівниками ЗЗСО на 2021-2022 н. р. (із підписами учителів про навантаження).
2. Заява директора на щорічну відпустку з резолюцією бухгалтера.
3. Вакансії на 2021-2022 н.р. (із зазначенням кількості годин, класу) з них :
- замовлення на молодих спеціалістів;
- інших педагогічних працівників;
- техпрацівників.
4. Керівникам ЗЗСО ( другий рік роботи), у яких закінчується термін контракту у 2021 році: Звіт про управлінську діяльність за звітний період в електронному та у письмовому вигляді (1-1,5 стор. друк. тексту) .
ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ВИНЕСЕНИХ НА КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗПО на 2021-2022 н.р.
ДЛЯ ВІДДІЛУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ:
1. Прогнозована мережа закладів позашкільної освіти.
ДЛЯ ВІДДІЛУ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ
1. Попереднє комплектування педагогічними працівниками ЗПО на 2021-2022 н.р. (із підписами педаггогів про навантаження).
2. Заява директора на щорічну відпустку із резолюцією бухгалтера.
3. Вакансії на 2021-2022 н.р. (із зазначенням кількості годин ).
Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження
Лист про заходи щодо інженерного захисту територій об'єктів і споруд в м.Києві від зсувів
Про виконання постанови КМУ выд 17 лютого 2921 роуц №104 у закладах освыти
Інформаційний лист щодо попередження інфікування інформаційних систем
Щодо особливостей проведення державної підсумкової атемтації з іноземних мов
До увани абітурієнтів та учнів старших класів!
Щодо передумов до хакерської атаки
Щодо безпеки, життя та здоров'я учасників освітнього процесу
Щодо відзначення Всеукраїнського дня дошкілля
Інформація щодо перезарядки вогнегасників
Щодо прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти у місті Києві
Щодо аналізу порушень пожежної небезпеки
До відома керівників закладів освіти Солом'янського району!
Прохання надати інформацію щодо роботи у Реєстрі учнів
Лист щодо довідок про результати обов'язкових медичних профілактичнихоглядів учнів
До уваги керівників закладів освіти!
Уся інформація про електронні освітні ресурси для учнів та вчителів розміщена на сайті Департаменту освіти і науки КМДА, Київського університету імені Бориса Грінченка та КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА»:
urok.ippo.kubg.edu.ua,
kievoit.ippo.kubg.edu.ua
та на сайті «Столичний центр відкритої освіти».
До відома керівників!
Лист про правила безпеки громадян на залізничному транспорті України
До Уваги учнів та батьків!
Із 12 березня 2020 р. у місті Києві запроваджують план протиепідемічних заходів та обмежень, що діятимуть попередню до кінця березня.
У зв’язку з цим, всі заходи в Інституті, в яких задіянні учні, з 12 березня 2020 р. скасовуються.
Бажаємо всім здоров’я.
Шановні педагоги!
Із 12 березня 2020 р. у місті Києві запроваджують план протиепідемічних заходів та обмежень, що діятимуть попередньо до кінця березня.
У зв’язку з цим, навчання педагогів за всіма Програмами підвищення кваліфікації буде здійснюватися винятково за дистанційною формою навчання. Всі очні заняття з 12 березня скасовуються. Умови дистанційного навчання будуть розміщені на нашому сайті з 16 березня.
Учителі, які вже пройшли підвищення кваліфікації, отримають свідоцтва у своєму закладі освіти. У зв’язку з цим, прохання не наражати себе на небезпеку та не приїжджати особисто до навчального відділу Інституту.
Консультації для педагогів за телефонами:
294-08-74 – приймальня Інституту
294-08-73 – навчальний відділ.
Бажаємо всім здоров’я.
До відома керівників!
Просимо надати замовлення на молодих вчителів на 2020-2021 навчальний рік
До уваги керівників!
Рішення Київської міської Ради від 06.02.2020 № 4/8174
«Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22.12.2016 № 787/1791 «Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Києва» та про затвердження Параметрів громадського бюджету на 2021 рік»
До уваги керівників!
Просимо вас забезпечити заповнення електронних анкет (паспортів) об’єктів, що надають публічні сервіси та послуги, за визначеними формами.
Електронні анкети просимо заповнити до 18.02.2020.
Форми для заповнення електронних анкет: https://form.jotform.com/gis_form/schools
Керівникам закладів дошкільної освіти!
Шановні керівники!
Відповідно до Закону України «Про освіту» керівник закладу освіти організовує діяльність закладу освіти та забезпечує організацію освітнього процесу.
У зв’язку із збільшенням кількості дітей, які захворіли на грип та гострі вірусні інфекції керівник має право призупиняти освітній процес у закладі або окремому класі.
У разі призупинення навчання просимо подавати до управління повідомлення та копію наказу закладу освіти (каб. 208).
До уваги керівників!
Лист щодо заявок на проведення ремонтних робіт у ваших закладах відповідно до наданої форми
До уваги керівників!
До уваги керівників!
Терміново надати копію звіту про чисельність працюючих та військовозабов'язаних
До уваги керівників!
Дослідження результативності змін в організації харчування у закладах загальної середньої освіти
До уваги керівників!
Щодо безбар'єрного архітектурного середовища закладів освіти
До уваги керівників!
Щодо тендерних закупівель первинних засобів пожежогасіння
До уваги керівників!
До уваги керівників!
До уваги керівників закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО)
Прохання терміново до 13.01.2020 надати інформацію щодо використання обладнання, яке придбане в рамках реалізації громадських проектів 2017-2019 рр., відповідно до наданої форми до управління освіти каб. 205 (тел. 243 65 38) в друкованому вигляді за підписом керівника та на електронну адресу: ruo6113@i.ua.
Запобігання та протидії сексуальному насильству
13:30 06.07.2022