Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації

До відома керівників

Терміново надати інформацію щодо потреби у ремонтах приміщень для НУШ


Просимо опрацювати лист КП ГІОЦ від 22.04.2021 №303-2316 щодо забезпечення учнів ЗЗСО міста Києва електронними учнівськими квитками


До уваги керівників!

    Надаємо телефони наявних обслуговуючих організацій.

Інформація
про аварійні служби  міста та управління освіти Солом’янського району
(аварійне відключення від теплопостачання, газопостачання, електропостачання)

Телефони обслуговуючих організацій по управлінню освіти

Назва служби відповідального  органу

Телефон

2.

Обслуговування внутрішніх сантехнічних мереж (систем опалення, гарячого водопостачання, каналізації) - ТОВ «Василиск ХХІ»

(067) 688 27 82                      

3.

Обслуговування МІТП та теплових лічильників – ТОВ «БТС»

(068) 392-92-85

4.

Аварійна служба ДТЕК:                                    - кабельні мережі (зовнішні)

15-88

5.

Аварійна служба КП «Київтеплоенерго»        диспетчерські зовнішніх теплових мереж:                                       РТМ «Центр» (Залізничний р-н)                                                                                                                                                                                     РТМ «Святошино»  (Жовтневий р-н)                                                                         

 

287-67-23                                   452-14-63                 287-83-41(40)

.

Аварійна служба ПрАТ «Київводоканал»             (зовнішні мережі):                                                              - Залізничний р-н (крім ЗЗСО № 142)                                                                - Жовтневий р-н та ЗЗСО № 142

                                                                                             528-20-74                  458-19-90             

 

Аварійна служба Міськканалізації (зовнішні мережі)

424-05-47

 

Служба «Київгаз»

495-04-04

 

Вивіз сміття ТОВ «Альтфатер»

501-59-13                 501-59-14

 

Цілодобове спостереження АПС ТОВ «Інвест-Консалтінг ЛТД»

(067) 464-29-74

.

КП «Київзеленбуд» (аварійка)

272-40-18


Шановні керівники!
З метою проведення вакцинування педагогічних працівників закладів освіти району просимо надати заповнені таблиці зі списком працівників, які виявили бажання провести вакцинування.
Таблиці просимо направити до 15-00 26.04.2021 на електронну пошту 0679384427@ukr.net
Вакцинування планується розпочати з понеділка 26.04.2021.


ПОВІДОМЛЕННЯ

про виникнення НС та ліквідації наслідкі


ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ВИНЕСЕНИХ  НА КОМПЛЕКТУВАННЯ  ЗДО  на 2021-2022 н. р.

ДЛЯ ВІДДІЛУ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ

1.    Попереднє комплектування педагогічними працівниками ЗДО на 2021-2022 н. р. (із підписами педпрацівників про навантаження).
2.    Заява  директора на щорічну відпустку з резолюцією бухгалтера. 
3.    Вакансії на 2021-2022 н.р. (із зазначенням кількості годин, ставок) з них:
- замовлення на молодих спеціалістів;
- інших педагогічних працівників;
- техпрацівників.
5. Керівникам ЗДО (перший рік роботи ), у яких закінчується термін строкової угоди ( контракту) у 2021 році: Звіт про управлінську діяльність за період контракту в електронному та у письмовому вигляді (1-1,5 стор. друк. тексту) 

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ВИНЕСЕНИХ  НА КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗЗСО  на 2021-2022н.р.

ДЛЯ ВІДДІЛУ  РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНОЇ  СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

1.    План підготовки закладів до нового навчального року.
2.    Попередня мережа.

    ДЛЯ ВІДДІЛУ  ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ:

1.    Робота пришкільних та мовних таборів  під час літніх канікул (план роботи,   заходи, організація виховної роботи).

ДЛЯ ВІДДІЛУ  ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ

1.    Попереднє комплектування педагогічними працівниками ЗЗСО на 2021-2022 н. р. (із підписами учителів про навантаження).
2.    Заява  директора на щорічну відпустку з резолюцією бухгалтера. 
3.    Вакансії на 2021-2022 н.р. (із зазначенням кількості годин, класу) з них :
- замовлення на молодих спеціалістів;
- інших педагогічних працівників;
- техпрацівників.
 4.  Керівникам ЗЗСО ( другий рік роботи), у яких закінчується термін  контракту у 2021 році: Звіт про управлінську діяльність за  звітний період в електронному та у письмовому вигляді (1-1,5 стор. друк. тексту) .
 

 

ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ, ВИНЕСЕНИХ  НА КОМПЛЕКТУВАННЯ ЗПО  на 2021-2022 н.р.

ДЛЯ ВІДДІЛУ  ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ВИХОВАННЯ:

1.    Прогнозована мережа  закладів позашкільної освіти.

ДЛЯ ВІДДІЛУ ПО РОБОТІ З ПЕРСОНАЛОМ

1.    Попереднє комплектування педагогічними працівниками ЗПО на 2021-2022 н.р. (із підписами педаггогів про навантаження).
2.    Заява  директора на щорічну відпустку із резолюцією бухгалтера. 
3.    Вакансії на 2021-2022 н.р. (із зазначенням кількості годин ).


До відома керівників спеціальних закладів загальної середньої освіти лист Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова щодо проведення мистецького конкурсу «Мистецький фестиваль «Я це вмію і я це зроблю» серед дітей та дорослих з порушенням слуху

(положення)


Супровід та технічна підтримка комплексної системи відеоспостереження


Лист про заходи щодо інженерного захисту територій об'єктів і споруд в м.Києві від зсувів


Про виконання постанови КМУ выд 17 лютого 2921 роуц №104 у закладах освыти


Інформаційний лист щодо попередження інфікування інформаційних систем


Щодо особливостей проведення державної підсумкової атемтації з іноземних мов


До увани абітурієнтів та учнів старших класів!


Щодо передумов до хакерської атаки


Онлайн - зустріч "Чого може навчитися Україна з досвіду реформування системи освити Фінляндії? Алгоритм написання освітньої програми"


Щодо безпеки, життя та здоров'я учасників освітнього процесу


Надати інформацію щодо педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти, які на поточний момент є студентами або випускниками 2020 року КУ ім. Бориса Грінченка


Щодо відзначення Всеукраїнського дня дошкілля


Інформація щодо перезарядки вогнегасників


До уваги керівників закладів  освіти!
Відповідно до листа Департаменту освіти і науки від 16.09.2020 № 063-5323 надсилаємо заходи епідрозслідування випадків при виявленні хворої на COVID-19 особи, для врахування в роботі.


Про дотримання закладами освіти району вимог законодавства у сфері пожежної, техногенно-екологічної безпеки та цивільного захисту


Щодо прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти у місті Києві

Рекомендації щодо запровадження «електронного класного журналу» в 1-4 класах закладів загальної середньої освіти м. Києва


Щодо аналізу порушень пожежної небезпеки


Алгоритм дій керівника ЗЗСО


До відома керівників закладів освіти Солом'янського району!

Прохання надати інформацію щодо роботи у Реєстрі учнів


Лист щодо довідок про результати обов'язкових медичних профілактичнихоглядів учнів


До уваги керівників закладів освіти!

Уся інформація про електронні освітні ресурси для учнів та вчителів розміщена на сайті Департаменту освіти і науки КМДА, Київського університету імені Бориса Грінченка та КНП «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА»:

urok.ippo.kubg.edu.ua,

kievoit.ippo.kubg.edu.ua

та на сайті «Столичний центр відкритої освіти».


До відома керівників!

Лист про правила безпеки громадян на залізничному транспорті України


До Уваги учнів та батьків!

Із 12 березня 2020 р. у місті Києві запроваджують план протиепідемічних заходів та обмежень, що діятимуть попередню до кінця березня.
У зв’язку з цим, всі заходи в Інституті, в яких задіянні учні, з 12 березня 2020 р. скасовуються.
Бажаємо всім здоров’я.


Шановні педагоги!

Із 12 березня 2020 р. у місті Києві запроваджують план протиепідемічних заходів та обмежень, що діятимуть попередньо до кінця березня.
У зв’язку з цим, навчання педагогів за всіма Програмами підвищення кваліфікації буде  здійснюватися винятково за дистанційною формою навчання. Всі очні заняття з 12 березня скасовуються. Умови дистанційного навчання будуть розміщені на нашому сайті з 16 березня.
Учителі, які вже пройшли підвищення кваліфікації, отримають свідоцтва у своєму закладі освіти. У зв’язку з цим, прохання не наражати себе на небезпеку та не приїжджати особисто до навчального відділу Інституту.
Консультації для педагогів за телефонами:
294-08-74 – приймальня Інституту
294-08-73 – навчальний відділ.
Бажаємо всім здоров’я.
 


До відома керівників!

Просимо надати замовлення на молодих вчителів на 2020-2021 навчальний рік


До уваги керівників!
Рішення Київської міської Ради від 06.02.2020 № 4/8174 
«Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 22.12.2016 № 787/1791 «Про затвердження Положення про громадський бюджет міста Києва» та про затвердження Параметрів громадського бюджету на 2021 рік»

Положення


До уваги керівників!

Просимо вас забезпечити заповнення електронних  анкет  (паспортів) об’єктів, що надають публічні сервіси та послуги, за визначеними формами.
 Електронні анкети просимо заповнити до 18.02.2020.
 Форми для заповнення електронних анкет: https://form.jotform.com/gis_form/schools

Лист


Керівникам закладів дошкільної освіти!

Модернізація функціональності Системи електронного запису дітей до закладів дошкільної освіти "СЕЗ-ЗДО"


Шановні керівники!

Відповідно до Закону України «Про освіту» керівник закладу освіти організовує діяльність закладу освіти та забезпечує організацію освітнього процесу.
У зв’язку із збільшенням кількості дітей, які захворіли на грип та гострі вірусні інфекції керівник має право призупиняти освітній процес у закладі або окремому класі. 
У разі призупинення навчання просимо подавати до управління повідомлення та копію наказу закладу освіти (каб. 208).

 


До уваги керівників!

Лист щодо заявок на проведення ремонтних робіт у ваших закладах відповідно до наданої форми

Заява


До уваги керівників!

Про організацію профілактичних заходів щодо захисту населення м. Києва від захворювань на грип та гострі респіраторні вірусні інфекції в епідемічний сезон 2019-2020 років


До уваги керівників!

Терміново надати копію звіту про чисельність працюючих та військовозабов'язаних


До уваги керівників!

Дослідження результативності змін в організації харчування у закладах загальної середньої освіти


До уваги керівників!

Щодо безбар'єрного архітектурного середовища закладів освіти

Форма


До уваги керівників!

Щодо тендерних закупівель первинних засобів пожежогасіння


До уваги керівників!

Лист про організаційні питання щодо надання платних послуг закладами загальної середньої освіти та освітніх послуг суб’єктами господарювання на території та у приміщеннях


До уваги керівників!

Лист щодо реалізації заходів, спрямованих на підвищення якості освіти, управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації 

Лист щодо проведення аналізу плинності педагогічних кадрів закладів освіти м. Києва, управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації


До уваги керівників  закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО)

Прохання терміново до 13.01.2020 надати інформацію щодо використання обладнання, яке придбане в рамках реалізації громадських проектів 2017-2019 рр., відповідно до наданої форми до управління освіти каб. 205 (тел. 243 65 38) в друкованому вигляді за підписом керівника та на електронну адресу: ruo6113@i.ua.

Додаток